piątek, 25 stycznia 2013

Ferie

Hej. Ferie się prawie kończą a ja dodawałam tak mało postów że masakra . Przepraszam ale chyba więcej to się nie stanie. codziennie coś się działo nawet nie wiem od czego zacząć. Na początku ferii byłam chora tak jak już wcześniej pisałam. Spotkałam się z Weroniką wreszcie po takiej dużej przerwie. Byłam też w poznaniu z Kasią i Basią kupiłam tylko krótkie spodenki. W resztę dni spotykałam się ze znajomymi i nie robiłam nic specjalnego hahahaah. W środę byłam w kinie na "BEJBI BLUES" i mi się podobał. Najbardziej podoba mi się jeden fragment hahahaahah ja z Kasią mogłybyśmy oglądać go bez końca ---> LINK. Jejciu *.* Ten Kuba jest taki śliczny, że nie mogę! Już piątek ja nie mogę jeszcze 2 dni i do do szkoły i znowu nauka i nauka. No nic trzeba przeżyć hahahah :-)



1 komentarz:

  1. zdjęcia są śliczne ;)
    u nasz ferie dopiero za dwa tygodnie...

    pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń