poniedziałek, 28 stycznia 2013

Poniedziałek *.*

hej. Pierwszy dzień po feriach i mega udany. W szkole jak to w szkole nudno na lekcjach jak zawsze. Plan nam się trochę zmienił ale jest ok. Po szkole się "uczyłam" a potem do mnie przyszła Olka z nowym telefonem. ŁUHUU!! Ale się jaram chociaż jest to jej telefon. Oglądałyśmy film "lol" i grałyśmy na telefonie. Ja nowy telefon będę miała chyba z a miesiąc na razem mam nokie c-6 i chce już mieć jakiś mega dobry. Już mamy w rym tygodniu 2 sprawdziany super, na szczęście ogarniam te tematy. Chce zmienić trochę wystrój w moim pokoju. Tzn że chciałabym założyć tapetę jakąś fajną na jedną ścianę tam gdzie jest okno. Tak ale tylko tak na razie myślę.

    ------>  GIFYO  <------

------>   Icona Pop - I Love It  <------






 Napis "FOREVER YOUNG" WYCIĘŁAM Z ZWYKŁYCH GAZET :)

10 komentarzy:

  1. Wow youre so pretty! :)
    And I love your room!!! super cute!!
    X0
    -Janice
    I'm now following your blog hope you can follow back :)

    UnwrittenDetails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. JAK SIĘ ROBI EFEKT TEN TAKI CZERWONY NA ZDJĘCIACH ?? ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham film "lol" *.*

    śliczna jesteś!
    bardzo podoba mi się Twój pokój i napis :3

    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    awesome-shadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. masz idelanie dobraną fryzurę do kształtu głowy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia ! Masz naprawdę uroczy pokoik ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia + fajny pokój :D

    OdpowiedzUsuń