czwartek, 17 stycznia 2013

Hipster

siemka. Wczoraj był mega szalony dzień! Już w końcu wyzdrowiałam i teraz już mogę gdzieś wychodzić. Spotkałam się z Basią i rozwaliłam jej łóżko i nie może od kluczyć teraz szafy. Ja chyba wszystko psuje ale łóżko jej tata jutro naprawi wiec jest Ok no chyba . Wyszło słabo. A dzisiaj idę do Kasia razem z Basią. W końcu Kasia wyzdrowiała tak jak ja! Miałam jechać na łyżwy z Olą ale stwierdziłam że nie będę wystawać dziewczyn. W piątek jadę do okulisty i będę miała badany wzrok. Możliwe że będę miała mocniejsze szkła :( Dzisiaj wezmę aparat i może jutro albo dzisiaj dodam posta i zdjęcia. :-)

Podobają wam się blogerskie i hipsterskie swagggggggggerskie ubrania ? Ja je uwielbiam i muszę sobie jakieś kupić bo totalnie nie mam u czym chodzić. Najbardziej podobają mi się swetry i sweterki. Mam parę zdjęć .




7 komentarzy:

  1. ale ładniuutkie . ; D
    Hehe. ;d . Udany dzień miałaś . ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. przygoda była! życie na przypale ,albo wcale !
    'totalnie nie mam w czym chodzić ' . yhymmm! :d

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie sweterki są super ale ten 1 mógł by być czarny :D
    Uwielbiam takie ciuszki <3

    Wpadniesz do mnie ? :))
    http://ever-breathe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterki genialne! Zwłaszcza kremowy ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cie do Liebster Award, a co!
    Wiecej na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne sweterki:)
    Fajny blog!Ciekawy post!
    Obserwujemy.? odpisz u mnie i skomentuj odwdzięczę się:)
    ZAPRASZAM!!trendy-colours.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze dwa swetry są cudne ^-^

    OdpowiedzUsuń