sobota, 12 stycznia 2013

Hiszpania + paznokcie

Cześć wszystkim! Niestety jestem chora i czuję się fatalnie. początek ferii a ja ma 38 stopni temperatury. Ferie zaczynają się po prostu super ;c Ale czuje się coraz lepiej, i mam nadzieje że szybko wyzdrowieje. Piłam dzisiaj pyszny koktajl truskawkowy i mambę !

HISZPANIA
W naszej szkole jest organizowana wycieczka pod koniec maja do Hiszpanii  Zastawaniem się czy pojechać, (nie wiem czy jeszcze są miejsca). Jak wszystko by wypaliło to byłoby super. Mieszkalibyśmy w jednym hotelu i co dziennie coś zwiedzali. Hiszpania nie jest tania bo kosztuje więcej nisz tysiąc złotych. Muszę zapłacić ze swoich na tą wycieczkę bo chce jechać w wakacje na obóz, ale wszystko jeszcze się okaże  :-)


Paznokcie
Dzisiaj malowałam sobie paznokcie. Wyszły nawet dobrze.
• Najpierw pomalowałam całe paznokcie na fioletowy pastelowy a jeden paznokieć na srebrno
• Na paznokieć pomalowany na srebrno i wskazujący nakleiłam taśmę klejącą, przy samym dole płytki paznokcie nakleiłam dwa kawałki taśmy tworząc trójkąt
•Taśma była naklejona na całym paznokciu i tam gdzie był trójkąt  pomalowałam bezbarwnym lakierem i posypałam brokatem :-)



2 komentarze:

  1. sliczne pazurki

    OdpowiedzUsuń
  2. o jezu! swietne paznokcie! tez miałam kiedyś taki ambitny pomysł ale zamiast brokatu miał być niebieski pastelowy... niestety znając moje mozliwosci wiedziałam,że sie nie powiedzie. Zostało mi tylko oglądanie takich osob jak ty (ale zalosne, haha).

    OdpowiedzUsuń